خدایا خسته ام …

خدایا خسته ام










خدایا خسته ام … از این زندگی … از این دنیای به ظاهر زیبا …

از این مردم که به ظاهر صادق و با وفا …

خسته ام … از دوری …از درد انتظار از این بیماری نا علاج خسته ام





از این همه دروغ و نیرنگ خسته ام …

آری پروردگارم از این دنیا خسته ام از آدم هایش

از دروغ هایش از نیرنگ هایش خسته ام …

پس کو صداقت و محبت چرا اندکی محبت در میان دل مردم نیست چرا قطره ای از

عشق در چشمان بنده هایت نیست همش دروغ پیدا است همش نیرنگ پیدا است …

دیگر دست محبتی در میان مردم نیست

دیگر عشقی پاک و مقدس در میان مردم نیست سفره ی دل مردم همش دروغ

است … به ظاهر پاک و صادقانه است … ای خدایم ای معبودم خسته ام … کو

زندگی پاک و مقدسانه … کو دست عشق و محبت … کو سفره ی وفا و

صداقت …همه رفته اند و نیرنگ مانده است من خسته ام …از این همه

بی وفایی …از این همه درد انتظار …از این همه حسرت … از این همه اشک … از این

همه ناله و فغان … خسته ام … آری … خسته ام … از دست خودم خسته ام از

دست این زندگی که برایم سیاه بختی آورده است خسته ام …

از دست همه خسته ام…

از دست روزگار بی معرفت از دست مردم بی معرفت … ای خدایم دیگر از

زندگی سیرم … از خودم سیرم … از دنیا سیرم… ای خدایم گوش کن صدایم …

من خسته ام…

خدایا کمکم کن خیلی وقته تنهام



نظرات شما عزیزان:

Mehdi650
ساعت18:13---26 بهمن 1391
koja rafti

negin
ساعت13:47---22 تير 1391
آپــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــم

توتـ فرنگیــ
ساعت15:59---16 تير 1391
با سلام
ایا می خواهید قالبی زیبا با سلیقه خودتان طراحی شود همچنین لوگو و کارت پستال ان هم رایگان پس با ما همراه شوید و به وبلاگ ما سر بزنید
با تشکر


my love
ساعت23:54---3 تير 1391
اين دعا را منتشر کنيد و ببينيد چطور غمهايتان از بين ميرود
((سبحان الله يا فارج الهمّ و يا کاشف الغم فرّج همي و يسرّ أمري
و أرحم ضعفي و قلة حيلتي و أرزقني من حيث لا أحتسب يارب العالمين))
حضرت محمد (ص) فرمودند: هرکس مردم را از اين دعا با خبر کند
در گرفتاريش گشايش پيدا ميکند...


من آپم، خوشحال ميشم بياي...


my love
ساعت23:53---3 تير 1391
اين دعا را منتشر کنيد و ببينيد چطور غمهايتان از بين ميرود
((سبحان الله يا فارج الهمّ و يا کاشف الغم فرّج همي و يسرّ أمري
و أرحم ضعفي و قلة حيلتي و أرزقني من حيث لا أحتسب يارب العالمين))
حضرت محمد (ص) فرمودند: هرکس مردم را از اين دعا با خبر کند
در گرفتاريش گشايش پيدا ميکند...


من آپم، خوشحال ميشم بياي...


homayoun
ساعت21:44---2 تير 1391
سلام همشهری گلم/چطوری.
نبینم ناراحت باشی.
وبت خیلی خوشگله..اگه دوست داشتی به منم سر بزن.
خوشحال میشم یکم با هم حرف بزنیم البته اگه دوست داشتی..فعلا بای


nashenas
ساعت9:05---2 تير 1391
salam dooste man. man apam, khoshhal misham mesle hamishe biyay...

nashenas
ساعت9:03---2 تير 1391
salam dooste man. man apam, khoshhal misham mesle hamishe biyay...

nashenas
ساعت9:03---2 تير 1391
salam dooste man. man apam, khoshhal misham mesle hamishe biyay...

my love
ساعت7:51---30 خرداد 1391
سلام دوست من. امروز یه جشن تولد مخصوص داریم که ازت دعوت میکنم حتما بیای...

خوشحال میشم با نظرت جشن مارو قشنگ تر کنی...پاسخ:salam man omadam


my love
ساعت2:07---26 خرداد 1391
گفتي: نفرين ميکني؟


گفتم: نه، اما از خدا ميخوام


هيچکس اندازه من دوستت نداشته باشه...








سلام. من آپم....
پاسخ:salam chi migi to?


مرضیه
ساعت10:32---23 خرداد 1391
سلام
مناجون وبلاگ نازی داری...
موفق باشی گلم
به وبلاگ من هم سری بزن
منتظرم
بای


hossein
ساعت0:28---22 خرداد 1391
همیشه در زندگی به کسی تکیه کن و عاشق کسی باش که هرگز تورا تنها نمی گزارد و او کسی نیست جز خدا...

پاسخ:salam mer30 behem sar zadi mano link kon


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:,

] [ 15:43 ] [ MONA** ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه